pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Broder Kassler @ 01/05-2004 10:37:17) dem här är bästa PEAK l.inderberg o timberland dem ÄGER L.Lindberg är väl dyra ? Det heter J.lindeberg, därifrån JL, och jag hatar det... Det är dyrt och fult. eftersom alla har det! F**K JL 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 puh, idag (nu) mår jag bättre. ;) Har lite mer kontroll över mig själv nu. Nu till ämnet.. Märkeskläder, mmm, ifall jag säger såhär när jag går på stan så kollar jag först efter Lee och Levis och andra märkeskläder. Ifall jag hittar ett par snygga byxor som inte är av något speciellt märke då köper jag dom ändå. Jag bryr mig inte om själva märket så mycket, men jag vet att Lee och Levis gör snygga kläder, därför kollar jag deras 'utbud' först.. *Jag kanske är lite sluddrig?* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nej, jag bär oftast mina egna s.k "hippie-kläder". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jag köper puma dojjor och johan lindberg eller vad det nu heter tröjor ska ja köpa 2st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 inte märkes nörd här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 ibland tänker jag på märken som om ja e på stadium eller intersport, men ja skulle aldrig köpa dyra grejer som JL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jag köper diesel(eller va det heter)ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 ibland tänker jag på märken som om ja e på stadium eller intersport, men ja skulle aldrig köpa dyra grejer som JL Tack, äntligen någon likasinnad.. .;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag är ingen kille som bara går omkring i dyra märkeskläder utan jag har bekväma kläder. Jag brukar ha bekväma jeans eller joggingbrallor. Sedan har jag en del snygga tröjor, bland annat en Pumatröja. Jag gillar tröjor som är snygga men inte är märkeskläder, typ street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 spela roll vilket men nike och adidas är bra :D hatar JL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 På den skolan där jag ska börja högstadiet verkar två saker vara populära JL tröjor och mopeder/motorcyklar. Gillar mer sportmärken än andra märken som JL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Nää, märkes nörd kan jag nog inte kalla mig.. Jag gillar DC shoes kläderna & skorna, men jag skulle nog inte köpa JL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.