s0ftish Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 ja ligger i vind templet nu ska ja hitta en kille i forest haven (tror ja) som har en fiol men jag hittar inte honom.. vart är han ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Om du är i Wind Temple måste du ha hittat Makar, annars kan du inte ha kommit in. Men jag ska förklara hur du hittar Makar i Forest Haven i alla fall: När du går i land så har du ett vattenfall på vänster sida. Om du går nära, kan du höra Makar spela och se noter komma ut ur vattnet. Gå tillbaka till stället där du gick i land och gå uppåt en bit tills du kommer till stället där du kan svinga dig med grappling hook. Kasta upp grappling hook på grenen som vanligt, men fira ner dig till vattenfallet istället för att gunga fram och tillbaka. När du kommit ner börjar du gunga fram och tillbaka så att du gungar in i vattenfallet. Släpp taget där inne och gå några steg så möter du Makar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Och om du inte ser noterna så e det därför att du måsste klara Earth temple först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Hur hittar man bossnes dörr i wind temple då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Kolla på kartan vilken våning han e på och sen så går du dit :P.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jag har kollat men det finns ingen ingång där.. det står på kartan att det finns en dörr men den finns inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Titta lite mer... kartan ljuger aldrig...... det har den inte gjort för mig iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 men asså har du typ gjort så att golvet har öppnat sig i det där stora rummet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) nej hur gör man de ?? Redigerat 1 Maj 2004 av s0ftish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Om du är i Wind Temple måste du ha hittat Makar, annars kan du inte ha kommit in. Men jag ska förklara hur du hittar Makar i Forest Haven i alla fall: När du går i land så har du ett vattenfall på vänster sida. Om du går nära, kan du höra Makar spela och se noter komma ut ur vattnet. Gå tillbaka till stället där du gick i land och gå uppåt en bit tills du kommer till stället där du kan svinga dig med grappling hook. Kasta upp grappling hook på grenen som vanligt, men fira ner dig till vattenfallet istället för att gunga fram och tillbaka. När du kommit ner börjar du gunga fram och tillbaka så att du gungar in i vattenfallet. Släpp taget där inne och gå några steg så möter du Makar. Ta lövet istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jepp, det är ganska mkt lättare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Nu har jag klarat wind temple. men hur får man triforce chart på needle rock isle?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg