Gäst 0012 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Nu gör det det.. förrut så hamnade det i ett hemligt arkiv. Men kom på att de kanske inte var så bra eftersom forumet redan nu är segt.. men det är väll inte så smart att man får behålla poängen om man raderar ett inlägg för då kan man ju radera ett inlägg och skriva om det på nytt och hålla på så och så fårman poäng för det??? ja presic som jag skulle skriva inte så smart att behola poängen då kommer man altid skriva ett o tas bort o ett tills o tas bort det kommer fortsätta :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Nu gör det det.. förrut så hamnade det i ett hemligt arkiv. Men kom på att de kanske inte var så bra eftersom forumet redan nu är segt.. För mej går det fort jag har 218 gb kvar så jag fattar nog det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 nån kanske gör så gör jätte lång inlägg så långt den kan o skicka o sän får den typ 100 poäng sen tar bort o fortsätter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.