Schassen Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag har några låtar av dom som jag fick från min kopis och jag tycker att dom är jätte bra så nu undrar jag om nån vet vat man kan köpa deras skiva/skivor. Och bara så ni vet så har jag provat på ginza och på cdon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag har några av deras låtar men min favvo är nog "moonlight Shadow"! :P men min är bränt,men kolla i rocks där finns jättemånga cd!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Expert :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Expert :lol: adress tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ja skämta ju bara dom suger ju så hårt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jo men jag bryr mig inte om du tycker att dom suger,jag vill ändå ha en adress till dom på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 åhh. f*n är de som gjort poison remixen, det visste ja inte. men det är ju skön, testa med någon utlänsk site. eller sök på google.se, vet ej vart man kan köpa deras albums... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 kaza,winmx,napster :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 eller du kanske kan gå in i deras hemsida? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 du kan också gå in på siba,elgiganten,onoff och titta om det finns! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 [Rensat] Nejnej, pojkar små, inte spamma....då råkar ni illa ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.