Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 reta mig inte för det men vad är det???jag vet inte det än!!! :( :( :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Tänk dig Mjol_tand, när han skriver kanske en tråd om Sjung med mig, och skriver AJJJJJJJ!!!!!!!!!MIN MJÖLKTAND!!!!!! Spam är också typ: jk.scflejbcgzxlhlöäjsjfäo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Massutskick ( med onödiga inlägg. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 ok!tack för svaren! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ordet spam står för Stupid Pointless Annoying Messages. Översatt till svenska betyder det dumma meningslösa irriterande inlägg. S kan även stå för Short, men jag tycker Stupid är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Ordet spam står för Stupid Pointless Annoying Messages. Översatt till svenska betyder det dumma meningslösa irriterande inlägg. S kan även stå för Short, men jag tycker Stupid är bättre. ok!tack!bra att veta! :D 800:e inlägg! :D B) Redigerat 2 Maj 2004 av Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Ordet spam står för Stupid Pointless Annoying Messages. Översatt till svenska betyder det dumma meningslösa irriterande inlägg. S kan även stå för Short, men jag tycker Stupid är bättre. Här är en som har läst på sin läxa :lol: ursäkta uttrycket men du kunde verkligen svartet på Autos fråga 400 inlägg B) Redigerat 2 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.