pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 hmm... du måste ha pkmn stadium 1 och klara typ den svåraste kuppen med din pikachu på pkmn gul, och sen så går du typ till en surfing kille i fuschia city och så får du spela ett mini spel om du klarar det så får du surfing pikachu tror jag
Kokosboll Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2004 Jag har pokemon stadium 1... Men måste man klara den med BARA pikachu... Det är ju omöjligt ju! :blink:
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 finns det verkligen inget annat sätt en att ha pkmn stadium....dåligt=(
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 näe set e bra!!! Igentligen e det dåligt att han kan få den överhuvutaget
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Nej man behöver inte BARA använda pikachu, bara han är en av pkmna i laget ;)
Kokosboll Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Måste han delta? :) Hade olycklicktvis raichu med istället när jag vann första gången...
Rekommendera inlägg