Kokosboll Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Hur får man surfing Pikachu? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 hmm... du måste ha pkmn stadium 1 och klara typ den svåraste kuppen med din pikachu på pkmn gul, och sen så går du typ till en surfing kille i fuschia city och så får du spela ett mini spel om du klarar det så får du surfing pikachu tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokosboll Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag har pokemon stadium 1... Men måste man klara den med BARA pikachu... Det är ju omöjligt ju! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 kolla arkivet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 finns det verkligen inget annat sätt en att ha pkmn stadium....dåligt=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 näe set e bra!!! Igentligen e det dåligt att han kan få den överhuvutaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nej man behöver inte BARA använda pikachu, bara han är en av pkmna i laget ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokosboll Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Måste han delta? :) Hade olycklicktvis raichu med istället när jag vann första gången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg