addeSYNC Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Tja!! Jag skulle vilja ha ett bra tips till Mafia på sista banan. Jag har en walktrough menjag dör bara ändå. Hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 när du skulle råna en bank utan Saliersis tillstånd, hämtade du vapen på ett annat ställe. Åk tillbala dit och köp nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Göm dig bakom en pelare.när Sam tittar bort skjuter du honom i ryggen.Håll på så tills han springer iväg,så följer du efter honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ja, men det är ju bra att ha lite grymma vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skyliner Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Onödigt Onödigt.... Göra Som Jag ... Du Kommer Hata Det Men... Gör Om Banan Och Spara En Handgranat Sen Kastar Du Där Han Står Så Sticker Han Direkt.... Så Tar Banan Bara CA: 5 Min Om Du Kommer Ihåg Vägarna (Och Kan Spela Såklart) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Gör så här spring ut samma väg du kom spring runt utanför i ca 2 min gå in igen och precis innanfördörren tar du till höger kikar försiktikt runt hörnet där står sam..vänta tills han har ryggen mot dig sprig fram en bit skyt honom i ryggen med maskingeväret(se till att ha fullt magasin)töm hela magasinet i honom när han springer iväg följer du efte.nr du der bodspåren hukar du och ställer dig tätt intill väggen och kryp sedan farm ´med vapnet redo, när han skuttar frma runt hörnet kommer han att skjuta med ängång så du måstwe vara snabbare, när du träffar honom,kommer slut filmen. Såhär gjorde jag med 1 i liv!! det tog ett bra tag och klara det men för jag hadde så lite liv.. men det gick, har ni 100 i liv borde det inte vara nåra prblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simon.r Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Tja!! Jag skulle vilja ha ett bra tips till Mafia på sista banan. Jag har en walktrough menjag dör bara ändå. Hjälp :( DÄR DU BÖRJAR NÄR DU HAR SETT DEN DÄR FILMEN NÄR TOMMY GÅR MED EN PISTOL ! HUKA DIG NER OCH GÅ FRAM TILL KANTEN MEN SE TILL ATT HAN BARA SKJUTER BREVID DIG VENTA TILL HAN SLUTAR SKJUTA DÅ ÄR DET BARA OCH SKJUTA TILLBAKA !!!! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Ett gott råd: Använd "Tommy Gun" Redigerat 25 Maj 2004 av Darth_Vader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.