Hoppa till innehåll

Mafia Sista Banan

addeSYNC

Rekommendera inlägg

Onödigt Onödigt.... Göra Som Jag ... Du Kommer Hata Det Men... Gör Om Banan Och Spara En Handgranat Sen Kastar Du Där Han Står Så Sticker Han Direkt.... Så Tar Banan Bara CA: 5 Min Om Du Kommer Ihåg Vägarna (Och Kan Spela Såklart) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör så här spring ut samma väg du kom spring runt utanför i ca 2 min gå in igen och precis innanfördörren tar du till höger kikar försiktikt runt hörnet där står sam..vänta tills han har ryggen mot dig sprig fram en bit skyt honom i ryggen med maskingeväret(se till att ha fullt magasin)töm hela magasinet i honom när han springer iväg följer du efte.nr du der bodspåren hukar du och ställer dig tätt intill väggen och kryp sedan farm ´med vapnet redo, när han skuttar frma runt hörnet kommer han att skjuta med ängång så du måstwe vara snabbare, när du träffar honom,kommer slut filmen. Såhär gjorde jag med 1 i liv!! det tog ett bra tag och klara det men för jag hadde så lite liv.. men det gick, har ni 100 i liv borde det inte vara nåra prblem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Tja!!

Jag skulle vilja ha ett bra tips till Mafia på sista banan.

Jag har en walktrough menjag dör bara ändå.

Hjälp :(

DÄR DU BÖRJAR NÄR DU HAR SETT DEN DÄR FILMEN NÄR

TOMMY GÅR MED EN PISTOL !

HUKA DIG NER OCH GÅ FRAM TILL KANTEN MEN SE TILL ATT

HAN BARA SKJUTER BREVID DIG VENTA TILL HAN SLUTAR SKJUTA

DÅ ÄR DET BARA OCH SKJUTA TILLBAKA !!!! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...