Nicholas_e_Cool Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Homers lögndetektors test den e så bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 du kanske borde berätta att man måste ladda ner den för att kunna prova den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 De måste inte ja eller mina polare de e inte mitt fel att du har en steålders dator :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Nicholas_e_Cool: Det funkar ju inte ens för mig. Dessutom tror jag inte att har en "stenåldersdator" som du påstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 man måste ju visst ladda ner en sak o jag har inte en stenålders dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 mm, man måste ladda ner, om man inte har instälningarna på ett viss, men den hära klippet är ju skit gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) ladda ner divx så kan man se på d mesta man laddar ner. Redigerat 2 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Homers lögndetektors test den e så bra :lol: du,för det första måste man ladda det och jag har inte en stenåldersdator och om man måste ladda ner måste du säga det också för man vill inte ha virus!!! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 de funkade utomorderntligt perfekt för mej...så klaga inte :P gammal scen iofs...men visst var den bra första gången :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 de funkade utomorderntligt perfekt för mej...så klaga inte :P gammal scen iofs...men visst var den bra första gången :P sa ju det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (Nicholas_e_Cool @ 05/05-2004 15:53:12) de funkade utomorderntligt perfekt för mej...så klaga inte :P gammal scen iofs...men visst var den bra första gången :P sa ju det <_< jaha, men man vill inte ta risker med att du inte säger att man måste ladda ner och då kan datorn få virus,och jag tror att många inte vill ha virus som jag... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Hahaha den var Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.