Gäst PoisoN Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 hur får man zapdoz på pokémo silver var i pover plant :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) tack så mycket :) :) :) Redigerat 2 Maj 2004 av lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Visste ni inte det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ok da.Jag menade dom so INTE visste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag har Zapdos jag fångade den på Blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har Zapdos på Guld!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 men snälla jag har alla det legendariska pokemonen .... på silver...och man kan väll inte byta från gul o blå o röd men jag undrar om man kan få magumarsi o yamikarsu på celadon allså blåa spelet och hur ser yamikarsu ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg