Hoppa till innehåll

Hjäääääälllllp På Pokemon Ruby

Rekommendera inlägg

hej jag behöver kite hjälp med pokemon ruby hmmmm vi kan börga med att det fins en gråtta med blindskrift i jag har översatt allt men ska man göra nåt mer än det sen ? och man kan ju lära sin pokemon seekresd power eller nåt sånt och du får man ett hemlig lya typ och i dom kan man sätta ut möbler och sånt men det fins ju hål i gålvet på vissa ställen hur kommer jag över dem? och sen fins det nån här som bor i tumba jag har ingen kompis att typ traida med och sånt .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan allt utom det sista för där nor inte jag.. första frågan: blind skriften som heter braille ska du göra som du gjort och när du är i sista rummet ska du ha relikanth först i ditt party och wailord sist i ditt party så står det sen att en dörr har öppnats och då kan du komma till regis! andra frågan då: när det står på pokémon news på TV:N att det är "Clear Oute Sale" på lillycove department store så ska du upp på högsta våningen som man kan kopmma med trappor och så står det en uppe till vänster och säljer saker och då ska du köpa solid board den lägger man över hålen i sin secret base! :) nu får nån som bor i tumba eller va de hette skriva :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sea incense får du väl på toppen åtminstone tror jag att det var vid Mt. Pyre. Dragon Scale.......... två sätt! Fiska i strömmarna vid Pacifidlog town med super rod. Om du får en horsea så kan du antingen fånga den eller använda thief. Några horsea´s håller i Dragon Scale ;). Annars finns det en dragon tamer som heter....... Nicolas i meteor falls. Då hans har en shelgon kan det vara att den håller i Dragon Scale

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...