harry Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Jag har fastnat på hogwarts historia. Jag har tagit boken och slagits mot bokhyllan, vad ska jag göra nu?? Redigerat 2 Maj 2004 av harry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 gå ditt du hitta de boken så ser du en dörr med släm och använd slaserislams eller den der magin man får hetter. :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pizzalover Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Sen kan du gå till Hermione och ge henne boken viste du att det finns en hemmlig gång vid den tjocka damen? det är bokhyllan som står bredvid det är ett hål under den. du kommer till 4 våningen då och sen är det fyra hyller på andra sidan som en är en hemlig gång jg tror att der var 2 från vänster eller 3. Då kommer du till 2 våningen. *pizzalover* :kung: :gitarr: :student: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 var är boken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg