Kakanrott Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Någon som fick scythe under hallowen på runescape förutom jag? Har tagit bort hallowen nu för nu var de ett tag sen de var hallowen men till ju får tråden heta Runescape Jul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 schythe? vad e det för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 En lie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 varje högtid så finns det ju speciella saker, halloween: monster masker(och tydligen lie) jul: tomtemössa mer vet jag inte joo påsk: kanin öron sen är det inga mer tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jul:Cristhmas crackers(med party hat inuti) santa hats Hallowen:Pumpkin hallowen masks och scythe Påsk:Easter eggs,bunny ears http://duiswin.netmar.com/wyrm/counters/countdown1.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Vad e Runescape? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ett tätt tråkigt online spel... du kommer tycka det är kul till en början men inte efter ett tag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag provar väll då. Ändrat: Nej det verkar inge kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Runescape 2 kommer ju ut om 4 dagar!! synd att det bara e for members första, andra veckan, sedan e det fritt att spela för vem som helst!!! PS. ni som spelar! adda Puma_Thiman_ om ni vill kopa armours eller strength potions!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 vill ni ha gratis full iron kan ni adda mig. king simon k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 26 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Runescape 2 kommer ju ut om 4 dagar!! synd att det bara e for members första, andra veckan, sedan e det fritt att spela för vem som helst!!! PS. ni som spelar! adda Puma_Thiman_ om ni vill kopa armours eller strength potions!! :P jag är member så jag kan spela de då, jag kan säga om runescape 2 är bättre då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 BRA!!!!!!!!!!!!!! jaja.. jag gjorde nästan klart dragon slayer questen igår, behover bara åka och döda draken. ett litet problem jag e bara på lvl 36 i combat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg