polarbjörn Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Kan jag få prova en member gubbe och titta om det är nån idé med att bli medlem. Det kostar ju pengar (50kr). Lite dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 polarbjörn! det e värt det! kakanrott, har du nå saker till mig? nån knäckte mitt password och tog : runebattleaxe full addy and addy kite ( inte so bra grejjer som du har men) kan du ge me nåt snälla alla pengar o vapen o armour e borta! Ps. Polarbjörn det kostar 5$ men det e ungefär 40-42 kr i dagsläget! OBS! en sak till, jag o en kille från USA bestämde oss för att ge varran julklappar ;) jag fick ett rune long =) han fick steel skirt plate o gold necklace av mej =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Puma jag ska se om jag har nåt som jag kan ge dig och du polarbjörn du undrade vilket vapen jag har på bilden de är en dragonbattle axe. Kostar 200k 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Vill ni att jag ska posta upp min bank snart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 posta upp banken!!! Kakanrott snälla säg att du har nåt dom har hackat sej in igen!! 30 k borta! mithril baxe ( inte så bra) m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ska posta upp banken typ första januari är inte hemma just nu så hmm...gillade du sakerna jag gav :P och jag har blivit hackad en gång också :( de är inte skojj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noobsquad Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag spelar runescape och är på combat level 56 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 schysst kakanrott!!! dom där sakerna hjälpe mycket! OBS! ni som inte e members om ni behöver long eller short bows, så adda Puma Thiman! jag har ett 60 tal long bows o typ 30 short bows! pris lista : Long bow och eventuelt 100 arrows kostar 750 gp Short bow och eventuelt 50 arrows kostar 350 gp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Du har tränat lite fletching hehe vilken level är du nu då? jag är 40 i fletching men hur många arrows har du kanske ska köpa lite ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 njaa inte såå mycket fletching har jag inte tränat jag e bara på fletching level 16 :$..... jag har bara 164 st arrows (bronze) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Du är bättre än min brorsa i fletching :P och han har varit member i ett halvår men kan jag köpa dina arrows för 1000 gp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 har ungefär 164 st pilar nu.. har köpt r2h nou oxå =) nu behöver jag bara rune plate o rune medium helmet... (ska fixa rune legs senare) så om nån har rune medium helmet som ni inte vill ha så adda Puma Thiman.. eller skriv här på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg