*MiH*Puma Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jungle spiders bra att träna på?? ska du sluta spela Rs kakanrott? du e ju aldrig inne! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Spelar mest runescape 2 nu för tiden :D eller om jag ska träna så går jag in till lost city och slåss mot några där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vad kan man träna på där då? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Hmm vet inte :D men jag går bara runt och tittar lite letar efter the old man :D och nya rustningar och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) The Old man? och nya rustningar? Redigerat 5 Februari 2004 av Puma_Thiman_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 E half meat pizzas sällsynta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Half meat pizzas är inte sällsynta kan göra såna :D The old man är nån av dom som jobbar på runescape som går runt och ger saker och nya rustningar tex dragon armour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vart hittar man Old man?? och hur gör man half pizzas? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Mysteirous old man går runt över allt fast de är bara nu i betan och delar ut party hats och saker meat pizzas gör en vanlig pizza fast lägg bara till kött så blir de meat pizzas sen ät på den så blir den halv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 det funkar inte längre, man äter en pizza på en tugga tror jag! men det där med old man, om han delar ut phats i betan så frösvinner ju phatsen senare ju!!!B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jo jag vet att dom försvinner men de är bara vanlig pizza om man gör meat pizza blir dom halva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Hur får man texten att blinka när man skriver?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg