*MiH*Puma Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag ger dej alla dom där komandona jag kan: @gre@ = grön @ran@ = blinkande @mag@ = typ rosa @red@ = röd @blu@ = blå @ora@ = orange @yel@ = gul @cya@ = typ ljus blå @whi@ = vit dom här funkar på Runescape 1 dom här funkar på runscape 2: :glow1: olika färger :glow2: -II- :glow3: -ll- :flash: blinkande typ :wave: texten går i vågor :scroll: texten "rullar" det var allt! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 rs1: som du glömt @dre@ men de finns ju mer också och rs2:de är Flash1: flash2: och flash3: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ok.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 de finns en ljus grön på rs1 som jag inte vet vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ok... varför har du fått 1 varning kakanrott? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Fick de idag Moo! bröt mot regel 1,17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) ok.... nu har jag snart 700 i skill overall och 51 i attk och 48 i hits B) Edit: 52 i attk lvl nu =) eller snart :ph34r: Redigerat 7 Februari 2004 av Puma_Thiman_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Snart är du ju 60 i attack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 snart? ja kanske det men.. har du tänkt på en sak? bara vi 2 som skriver i denna tråd! lol.... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hmm...jo märkte de nu :D men tycker de är så himla drygt och gå upp en lv i nånting nu 58 def 59 str försöker och bli 60 i de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 kolla nu skriver jag oxå!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja, det ser jag.. Viktor: Attack Defence Strength lvls? och vilken Combat lvl e du på? ne nu ska jag ut i RuneScape Worlden o Träna Attk lvls! B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg