XabeR Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 i början står när man kommer in till guiderna och de när man ska gå förbi dörren står det at man måste prata med en guide först och jag har redan pratat me en men jag kommer inte förbi dörren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vad ska man göra med köttet man får av kocken?? tryck på köttet sen på den dära ugnen och till smile de är gratis och spela de men om man vill ha större område och mer funktioner så kostar de 50kr i månaden menar du när man bärjar med en ny gubbe å sen kommer man till en ö. föresten e jag level 52 och heter lela fråga inte varför jag heter så Varför heter du lela :D *skämt* jo han menar den ön man börjar på i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 nån som vet var den här vampyren finns som alla villa t mna ska rä´dda byn ifrån?bli vän me mig jag heter smileboy93! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Han finns i draynor manor (ett spökhus) nära staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 nån som har nå ganska bra saker som dom kan ge till mig för jag har nästan ingenting kvar jag ville inte sätta in på banken och nu har jag förlorat allt nästan! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Full steel armour? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jag e member :) runescape 2 e skit grymt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 När blev du member?!!?!?!? jo rs2 rockar ju :P musiken också hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Men ska jag posta mina stats sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Här är mina stats nöjda över dom 8) http://server5.uploadit.org/files2/191203-stats.jpg Skratta inte åt mitt namn bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 bra stats kakanrott... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 spelar du rs alex_rain? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg