*MiH*Puma Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 visst! ok.. drop partyt ska bli kul jag håller på med massor (massor!!) med Mithril daggers snart kan jag göra mithril hatchets oxå=) + jag har typ 30 st steel plate mail bodys i banken som vi kan dropa kakanrott =) och kakanrott ska du o jag hålla i det så kallade "droppartyt" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Jo gärna men när ska vi ha de då ska försöka skaffa lite saker hehe du är typ bättre på sånt än jag men jag får saker medans jag tränar så men när ska vi ha de jag vill gärna ha de 12 februari hehe kan berätta varför sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ok, 12 februari vad e det för dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Hehe har spelat runescape i ett år då men om du vill så kan vi ha ett annat datum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Hmmm, januari den ? vad e det för datum idag? Ja, jag kom på att det e den 11:de idag, men detta gäller droppartyt jag o kakanrott nog ska ha den 16:de januari nästa Fredag, så om ni e nyfikna att komma så skriv här! + vi kommer droppa rätt bra grejjer så! (det e inte spikat att det blir den 16:de!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag har spelat runescape i 4 år :mrgreen: hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag har spelat runescape i 4 år :mrgreen: hehe Duuh! de har bara funnits i 3 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 lol.... men Danger_y e du sugen på att komma? du verkar ju rätt bra så om du kommer så dropppa gärna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Mer info om drop partyt fråga här http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=5012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vem säljer Rune plate mail och Rune Legs for 79 k och 30 mithril certs!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 vem säljer Rune plate mail och Rune Legs for 79 k och 30 mithril certs!?!? Hehe jag förlorade mina rune legs i duel men vilken level är du på nu då du går upp snabbt jag blev jätte glad igår när jag blev combat level 70 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hehe, jag har full rune nu men.... combat lvl 51 än men jag tränar inte Combat, just nu tränar jag Theiving, Theiving lvl 35 nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg