Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Du behöver tro mej men den e där ja va där och visste inte va de va för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Kanske inte direkt Rock Golem 150 (Rock golem e random event, dom kan komma up var som helst på lvl 18/49/79/149 beroende på vilken lvl man själv e på..), dock finns det ganska svåra fiender på lvl 92 (Greater Demon) där... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 :kung: chaos templet ligger i wildy...risknivå nummer 9 där finns typ bara skelet och skorpioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 ja ja dewt beror på vilken väg man tar men dom e störiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Ska man ha chaos talisman för den går typ inte att få? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Ska man ha chaos talisman för den går typ inte att få? du måste vara member för att hitta chaos talisman och för att göra chaos runer! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 :( :( det funkar ändå inte och bli member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 :( :( det funkar ändå inte och bli member varför kan du inte bli member??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 De kommer upp att man ska skriva ut och skicka och hålla på men vi har inte fått nått tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Och dyrt e det en kompis sa att det kostade 5 spänn i månaden men det kostar 42 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Han menade nog 5$ i månaden, dör det kostar det... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stofilen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 ingen här som lirar RSC?? lirar rsc och e oftast på min main (lvl 80),min pker (lvl 59) lr min staker (lvl 65) fast han blev snodd igår :( men ja har skickat nåra L33T-haxxor på snubben :evil: så han lär va rätt bränd inom kort :D btw om du e på rsc och vill byta dina raw lobby certs mot cookade så står jag gärna till hands, har även en del grejer att sälja. pma vid intresse lr skriv här. peace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg