Evolution Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Regice (har hela trion: Regice - 12 Ultra Balls och 5 Timer Balls, Regirock - 15 Ultra Balls och 3 Timer Balls, Registeel - 5 Ultra Balls) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Vem är Regice och Regirock????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 de e pokemon man kan fånga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Latios o Latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Rayquaza är ju svårast att fånga om man räknar med att Latios/as inte smiter men nu när de gör det så e ju dem svårast... men du sa inte vilket spel så jag säger Jirachi! Och även Mewtwo/Deoxys... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vet inte riktigt.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag fångade groudon (tror jag det stavas) med två ultra bollar med fullt liv han e lätt att fånga.Men jag tycker att det är svårast att fånga registeel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 rayquaza eller latios/latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hmm, jag har inte ens kommit dit än. Jag gav upp för jag dödade nästan ihjäl mig själv bara på att träna mina svagaste Pokémon o ändå så klarade jag inte av min rival vid nåt ställe, kom inte ihåg... sen så började jag om, jag trodde att jag kanske inte hade valt rätt Pokémon, men sen orka jag inte mer... så jag kom aldrig dit... egentligen så tycker jag att Fire Red och Leaf Green låter bättre, för man vet ju redan var ställena är i Kanto om man spelat de gamla, fast jag gillar G/S bäst ändå (vet att det inte hör hemma här - bara la till det), för man kan gå till Kanto o Johto. Ledsen om jag verkar virrig nu, jag är URtrött, om ni ursäktar. //Pokémon_älskaren är tillbaka! (förra årets vårtermin) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vet nån hur man Kommer till Pcidfillog staden!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor92 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 registeel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag tycker Registeel är svårast att fånga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg