Hoppa till innehåll

Utveckling


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När man ska få en pokemon att utvecklas genom kärlek, har ni några bra tips hur man ska göra? :rolleyes:

(T.ex. Eevee-Espeon)

Det beror ju på. Du vet toppvåningen i Golden Rod City i GS, där finns det nåt som kostar 10000 eller nåt sånt, jag kommer knappt ihåg, men jag köpte sån grej varenda dag till min Eevee och den utvecklades ändå inte förrän den var på lv. 40. Fast det var rätt kul ändå. Gumman sa att den ÄLSKADE mig, jag checkade varje dag och jag hade den först på listan. Jag rekommenderar att du sätter den Pokémon längst upp i listan, ger den såna dyra grejer även om det inte behövs och om den blir skadad, använd Potion o.s.v. Jag lät inte min Eevee gå ner i HP längre än tills det blev orange, då gav jag den en Potion eller så rusade jag till närmsta Pokémoncenter för att visa hur mkt jag älskade den och jag gav den såna dyra grejer varenda dag och hade den först i listan och lät den attackera och blablabla... men man har ju nytta av allt det besväret, min Espeon blev min starkaste Pokémon. :P Åh ja, man klipper sin Pokémon oxå.

//Pokémon_älskaren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken pokémon???

eevee eller?

hur utvecklasden?

Den utvecklas enkelt.

Flareon använder man Fire Stone, Vapereon Water Stone, och Jolteon Light Stone eller vad den nu heter. Jag kommer dock inte ihåg hur man får dem. Man skulle nog visa en Pokémon för den där konstiga Bill vid en Route norr om Cerulean City i Kanto o så får man stenarna. Den ena får man om man gör sin Eevee jätteglad så den älskar en och sen utvecklas den på dan, Espeon på natten. Först ville jag ha den ena men jag nöjde mig med Espeon ändå. Nu har jag glömt vad den heter bara för att jag är så trött. *blinkar till och somnar*

//Pokémon_älskaren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin

aha??

du skrev rätt mycket så jag hänger inte med... okey vi tar allt en gång till!

 

Man klipper sin pokemon på undergrund.

Men skall göra så att eevee blir glad genom att ge den protoin och massa saker!

man skall strida med den och inte låta den bli allt för skadad

Man får massa stenar ungefär där Bill´s hus är och under natten så kommer eevee att bli Espeon!!!

 

Rätt? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha??

du skrev rätt mycket så jag hänger inte med... okey vi tar allt en gång till!

 

Man klipper sin pokemon på undergrund.

Men skall göra så att eevee blir glad genom att ge den protoin och massa saker!

man skall strida med den och inte låta den bli allt för skadad

Man får massa stenar ungefär där Bill´s hus är och under natten så kommer eevee att bli Espeon!!!

 

Rätt? :blink:

Hoppsan, jag skrev fel. På dan blir det Espeon o på natten Umbreon. -_-;;;

Öm, ja, nåt sånt... ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...