Ratchet Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag tycker att det har stått "sidan är tillsvidare avstängd" på sidan där man skickar in fusk. Vet nån när den öppnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 d får du nog fråga admin om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Det stog i nyhetsbrevet (Som man kan premunera på) om att skicka in fusk men kom inte ihåg vad det stog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Tack så mycket för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Förut så kunde man ju skriva i ett forum med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Prova PM:a fusket till Admin så kanske han kan lägga in det i fusk-arkivet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 dom har flyttat Skicka In Fusk till Fuska.se Start Men själv så tycker jag den ska vara i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 dom har flyttat Skicka In Fusk till Fuska.se Start Men själv så tycker jag den ska vara i forumet http://www.fuska.se/inskick/Funkar inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.