Ratchet Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Jag tycker att det har stått "sidan är tillsvidare avstängd" på sidan där man skickar in fusk. Vet nån när den öppnas? Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 Det stog i nyhetsbrevet (Som man kan premunera på) om att skicka in fusk men kom inte ihåg vad det stog! Citera
CiR3 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Förut så kunde man ju skriva i ett forum med fusk Citera
FireFly Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Prova PM:a fusket till Admin så kanske han kan lägga in det i fusk-arkivet... Citera
Shadow of Darkness Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 dom har flyttat Skicka In Fusk till Fuska.se Start Men själv så tycker jag den ska vara i forumet Citera
FireFly Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 dom har flyttat Skicka In Fusk till Fuska.se Start Men själv så tycker jag den ska vara i forumet http://www.fuska.se/inskick/Funkar inte så bra... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.