Matte3071 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jag behöver hjälp med att döda onix (eller vad han heter)....hur ska man göra för att döda han??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Omgång 1: gör Spin attacks (håll intryckt knappen till svärdet en stund och släpp) på honom. Omgång 2, när han tar Din´s kristall till hjälp: slå bort kristallen med Rod of Seasons, och gör Spin attacks på honom. Omgång 3, när han är drake: undvik attackerna och när han slår handen i marken, hoppa upp på den och vänta till rätt tillfälle och flyg med roc´s cape mot den andra handen och slå till kristallen i hans panna med svärdet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag behöver hjälp med att döda onix (eller vad han heter)....hur ska man göra för att döda han??? jag tror att han heter onox=) jag bara slog och slog som en idiot=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg