Gäst PoisoN Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 :huh: ska jag köpa half life för att kunna köra counter-strike? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Ja om du villa köra Counter-Strike så måste du ha Half Life först. Men känner du ingen som har Half Life?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag har köpt det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Min mamma gillar inte half life och jag tycker inte heller att det är så kul men om du tycker det så skall du såklart köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Det är kul att köra Mp men annars så är väl nog kanske Half Life 2 roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutte_knuten Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 min mamma hur gammal är du egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 :huh: ska man lada ner nåt efter man instalerat half life :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (redigerat) Som vad? Vill du köra nyaste version av CS (1.6) ska du ladda ner steam får Steampowered.com. Redigerat 5 Maj 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag har redan half-life men jag får typ inte spela det! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 öhh? å varför inte..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
[PC]Boot Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Du behöver Half-Life för att spela Counter Strike! Men Counter Strike - Condition Zero behöver du inte Half-Life eller det gamla CS till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) :D :D ok tack ska köpa half life och instalera cs :lol: :lol: Redigerat 6 Maj 2004 av lugia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.