Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Som R4nG5 sa så hade jag säkert klarat ut minst lika snabbt som han för jag körde t ex ut starfox adventure på 4 dar m.m spel. Fast d e säkert kul lr d e kul fast jag har d inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 mitt favvocombo är Toad som förare och Baby Mario bak...med Toads bil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 mina top 3 kombinationer 1. Koopa/Bowser/Bowsers bil 2. Paratroopa/Baby bowser/ baby bowser bil 3. Yoshi/birdo/birdobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vilken kombination skulle ni rekomendera för att vinna all cup tour i mirror mode?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Mario och Yoshi i Luigi´s kart såklart. Eller Yoshi och Birdo i Birdo´s konstiga bil....( Bra tacklare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwars_killen Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag har varvat mkdd 4 gånger med min lille bror! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 hehe.. okej. Jag har varvat det 7 gånger själv och 2 gånger med en kompis.... Jag kan bli kartläsare.... hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Min favvokombo är toad (bak) och baby mario (fram) med toads kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ok. Men vad tycker ni om att King Boo och Petey Piranha har just alla specialattacker utom Toad och Toadette´s? De borde väl ha sina egna attacker också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Nja, ja tycker han tar upp för mycket på screen när man spelar. Dessutom visste jag in´te att det var en hon heller. Det är väl en han? Och tycker inte ni att King Boo borde ha den där tjuvaktiga attacken från Mario Kart64? Den som man tar från andra med och blir osynlig alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg