Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 när man klarar metroid zero mission får man en bild och det första metroid :) någon mer en jag som klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Det är ingen som orkar klara ett dåligt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 det verkar ju kul.. jag skulle vilja ha det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 det verkar ju kul.. jag skulle vilja ha det :D Köp det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 försent har redan köpt det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Metroid Zero SUGER.Super Mario Bros.3 ÄGER. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 f*n heller meroid zero misson måste man ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 f*n heller meroid zero misson måste man ha <_< du måste börja lyssna på folk=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Det är ingen som orkar klara ett dåligt spel Det är inte dåligt... Det är ju skitbra!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg