Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts


Rekommendera inlägg

Jag har klarat Wonderland, Deep jungle och så har jag varit i Coluseum och dödat den trehövdiga hunden och nu har jag åkt tillbaka till Traverse town och ska nu leta efter Leon. Jag har gått till alleway och hittat den röda triniteyn men jag kan inte aktivera den.

Hur ska jag göra?

 

 

Hjälp mig !!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat Wonderland, Deep jungle och så har jag varit i Coluseum och dödat den trehövdiga hunden och nu har jag åkt tillbaka till Traverse town och ska nu leta efter Leon. Jag har gått till alleway och hittat den röda triniteyn men jag kan inte aktivera den.

Hur ska jag göra?

 

 

Hjälp mig !!

Försök med att gå runt i området tills du får fram knappen "Trinnety". Det är inget specciellt, det är bara att komma på rätt platts. Hjälper inte detta råder jag dig att gå tillbaka till första distriktet och prata med Yuffie vid brevlådan. Säger hon inte någonting om Leon har du troligen missat något i de andra världarna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

vart i alleywayen finns trinitymärket? jag kan inte hitta det!

 

skit i det jag skrev nyss jag hittade det i vattnet brevid stängslet! Men det fungerar inte ju. Hon brevid brevlådan säger nånting om Leon å att han tränar nånstans vid alleywayen. Fattar inte vad jag ska göra hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Klurigt. Är du/ni säker/säkra på att ni har klarat dem har ni låst nyckel hålen på alla utom colloseum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart är nyckelhålet i Herkules värld???????????

 

Vart är nyckelhålet i Herkules värld???????????

 

Okej, kommer du ihåg det stora stenblocket som satiren bad dig flytta när du kom dit första gången? Nyckelhålet finns under den. För att flytta den måste du dock ha yellow trinity, vilket du får först efter att du har klarat av Hercules cup.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...