Sidney Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Hur kör man Herkules cup??? Jag har kört Phil's cup ensam och med kalle och långben och vunnit båda gångerna!!!!!!! Jag har också låst alla nyckelhål i dom andra världarna!!!!!!!!!!! Redigerat 28 Mars 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 just det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Vadå "just det" mr been?????????? Vart startar man herkules cup????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 har jag skrivit i det andra ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Åhhh vad segga ni är jag fattade redan på föra sidag.. du ska gå till alleyway och göra den röda trinityn i vattnet om du inte kan göra det så får du gå tillbaka till dom andra världarna och fin kamma hela stället och kolla så att du inte har missat något. om det inte går att kolla dom andra världarna *skipa colluseum* så testa att snacka med alla i traverse town. du får hercules cup när du kommer längre in i spelet så det e bara att kämpa vidare så länge tills du kan köra hercules cup men innan det så måste du klara av pegasus cup.... det här var nog allt du behöver veta om du vill klara dig till aladin *agrabah* världen. sen e det bara att improvecera.... chain_of_memories.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Asså jag sa ju faktiskt det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg