pontus Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Testar saker du tror kan funka :) Jag skriver ny tråd om jag kommer på bra! tack! (jag ska prova not och hoppas på det bästa) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Man kan inte "testa, det kanske funkar!" fusk! De som gör spelen sätter in fusk och jag tror inte att det finns i PKMN spel :P . Det där med kloning var ett fel i spelet som man har rättat till sen gold/silver. Det är bara att träna! :D. Man kan ju alltid göra det effektivare med Exp. Share ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 hmph dålig stil av dom som gjör spelen! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 hmph dålig stil av dom som gjör spelen! <_< Tycker inte jag.....Dom gör ju inte spelen för att sen alla andra ska fuska på dom! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg