Hoppa till innehåll

Öersättningsprogram?

Schassen

Rekommendera inlägg

Svenska till dom flesta ländernas språk

skita bra, man kan översätta alla möjliga språk med hjälp av denna...

men om du ska ha det som hjälp till översätta saker som du har i läxa så förlorar du själv på det eftersom du inte lär dig av det...

jag har d inte i läxa så att du vet utan d är till min klanpress på csm som jag ska ha på engelska
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte specielt bra över sättning kolla här jag över sätte en engelsk text till svenska(jag bara skrev nån konstig text) och kolla här som det blev:

engelska

hello my name is mac milan and i am something cool and cooler i eat and i ate and a think and i thought and i have feets and foots and my foot i wrong and wright and very boring and strange but also cool and polar sick but i want to go to the shopkeeper and shop and my freinds name is bill and he is very bad men

översättningen till svenska:

god dag mig namn er mac Milano och jag er något göra sval och göra sval jag äta och jag åt och en tänka och jag tanken och jag har fot och betala räkningen och min betala räkningen jag förorätta och wright och mycket tråkig och främmande utom också göra sval och Polen sjuk utom jag vilja till gå till handlanden och affär och min fraktgods namn är näbb och han er mycket dålig mannen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...