Pokemon_fan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Händer det inget om man har alla pokemon på pokemon guld? :o Jag har alla 251 pokemonen men inget har hänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 har haft EXAKT alla men inget hände mitt 500 inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har inte så många,men på R/B/Y så kan man kanske gå till Oak,på G/S/C så kanske man kan gå till Elm...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har inte så många,men på R/B/Y så kan man kanske gå till Oak,på G/S/C så kanske man kan gå till Elm...? tyvärr händer inget=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har Gameshark men när jag använder den så kan det ibland fungera (Fylla hela Pokédexen)!!! :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Har man alla ska man gå till Celadon och prata med en gubbe i ett stort hus (ej Mart). Man får ett diplom som man kan skriva ut om man har printer till GameBoy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 ni måste också ha alla SHINEY pokemon sen blir det THE END jag har själv alla pokemon o alla shiney pokemon med Gameshark fixade jag alt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ojjjjj vad fantastiskt!!!ett diplom!!!!!!!!värkligen det man vill ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg