*MiH*Puma Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 neeej! ska sticka till skolan nu snart men.. ja jag har en båge med 24 lightning damage =) men jag kör typ aldrig med den =) jag har 2 st assassin daggers +1 varje dagger har 34 i damage, jag har 75 i attack :) och nu har jag full Plate armour! ^_^ lvl 19 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ok. jag slutade nyss skolan (lov :D :D) jag har en båge med 32 lightning damage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 okey, jag slutar imorgon ^_^ har du assassin daggers? dom kostar mellan 40-60 k coins styck :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ok. vad heter du på patos 2? nej jag kör inte med dagger jag kör med båge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 TomasT heter jag på Patos 1 och 2.. ska till Patos 1 nu och ner i AbyssDungeon ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ok. på logos2 heter jag (zelzuke) (zelzukee) (zelzukeee) patos2 (zelzuke) (zelzukee) (theterrorofflames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ok! nu kan jag köra mot BugBear och Pooka utan att tappa nå liv ^_^ med Rogue ska du köra "slide" du trycker på monstret och håller in vänster mus knapp, och då kan du springa där du för musen, och när du kommer nära Goblins så kör du en special attack (Jab eller nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag kör med båge istället (gillar inte dagger) nu vet jag vem jag vill pka :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) vem? har sommarlov nu! men i hudik regnar det just nu ^_^ ska döda Goblins nu... Edit: alla servrar e nere! i typ 4 timmar!! F4n oxå, jag som hade tänkt spela lite nu... :huh: Redigerat 11 Juni 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) lordthrall heter han (jag snodde alla lycans för honom. samma här :/ det står ju You are not authorized to view this page när man går in på e-games sidan med (blir det så för dig me?) Redigerat 11 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 så var det för mig nån timme oxå för ett tag sedan! men sidan funkar snart för dig... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 bra. spelade wc3 i 3 eller 4 timmar ändå om du hittar en båge som e bättre en 56 power och 40 lightning damage på patos 2 så säg till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.