WeepingWonder Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 var finns priest veronica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Moradon (gå upp för trappan och gå förbi sundries eller vad det står... så står hon brevid) gjorde nyss en clan 3 members nu :/ dog 3 gånger när jag skrev (kul) :bah: Redigerat 14 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 blood don? vad e det för monster :lol: ? vilka har varit i abyss Dungeon? jag har det iaf jag fick 2 st abyss gems :D hur kommer man dit? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 man drar till Patos 1 eller nån Server 1 och sedan Tp från moradon till, Delos Zone sedan springer du över öknen, du bör hitta den :meddum: sedan ska du gå genom "staden" till en Bro, men först e det e liten trappa och där ska en tjej stå som du kan köpa saker av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) jag blir bara pkad på vägen dit :/ 3 crude sapphire på 6 kaunga :D Redigerat 14 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 eh... ingen dödar mig ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 omg..e det pvp zone där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) oftast utanför karus start. kanske e för vi har war och e ofta där eller nåt. kom nån i typ level 60 eller nåt och slog 724 på en gång :/ men jag och 5 andra i min clan lyckades få dit oss nu :) 3 dog men 4 av dom också :D Redigerat 14 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 själv e man snart lvl 30 med min Rogue snart... ^_^ synd att man måste va lvl 30 för Report questen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 e den svår elr? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 man ska döda 5 st Scouting soldiers eller nåt, dom har fett med liv, men när jag va typ lvl 24 lyckades jag döda alla dom själv, men när jag skulle lämna in allt till den questen står det att jag måste skaffa alla saker jag redan har! JAG måste göra om allt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ahh crap jag bota om datorn så nu måste jag ladda ner det igen, det tar ju timmar att göra det... har inte kört på ett tag den låser sig när jag ska starta, men jag undrar: hur många av ni som kör spelet kommer fortsätta köra sen när dom tar betalt? (ni har ju 2 månader fritt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.