zelzuke Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (redigerat) mm 3 mil som dom e värda ... men vill heldre ha en full plate i gob. Redigerat 18 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Full Plate Pauldron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 mm..hitta en kek ring men en annan i partyt fick den :angry: :angry: (räknade fel trodde att det va min tur att få) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 kek Ring från vilket monster får man den ifrån? ska slakta Goblins nu snart ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 kek någonting i moradon (kommer tillbaks om 8-9 timmar) ganska så svåra (ser ut som kecoon) på ön vid shilan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) ok du, jag behöver en bättre båge! en som har typ 75 i attack Power som min HornCrossbow men med typ 40 Flame Damage eller nåt.. Edit: Ladda hem nya K.O Client men installera den inte förän 28 Juni! aya man kan ladda hem den på K.O's hemsida, för mig tar det typ 20 min att ladda hem ligger på ungefär 210kb/s :gitarr: :rambo: Redigerat 19 Juni 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ... lika bra att köra betan. :evil: boring i level 43... nån invita mig till en clan när kag skulle sluta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) vilken Clan? asså du kan köra Nya K.O den 29 Juni :gitarr: e det tråkigt på lvl 43? Edit: lvl 35 med min Mage nu! har FIre Burst mmm aaah :gitarr: Redigerat 19 Juni 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) om du vet hur oherhört fort det går i din level så fattar du nog.stack ifrån clanen ändå Redigerat 19 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/KO.JPG säger bara att jag leker på att sväva... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 men lol man svävar ju hela tiden på dom där... level 29 med min mage nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja men ändå. och härligt snart lvl 40 då =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.