zelzuke Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag har en rouge och priest. pröva idag eller imorgon(funkar det inte imorgon så är du nog bannad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det spelet är roligt jag heter Darth Filip vad heter ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det funkar nu igen!! jag e lvl 22 nu! snart lvl 23 och jag har 1 quest kvar o Moradon! när man ska skaffa 10 fangs of wolf jag har 5 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 villken server spelar du på? jag spelar på logos2 (eller vad det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Patos 2 och 1 här! e du Orcs eller människorna? har du skaffat dina 1000 e-games points? och subscriba till KNgiht online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) orcs. ja det har jag gjort (hur får man e-games p då?) Redigerat 1 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Människorna e grymmare!! jag e med i en clan nu!! ^_^ kommer inte ihåg vad den heter men! nu kan jag döda en Orc watcher med 3 st magic blasts 3 olika... Fire ball Cold och nått till! vad har du för lvls på dina gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag tycker iaf att orcs e grymmast :P jag ska bli med i en snart (kanske) lvl 15 16 och 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 lvl 34 :P och det kostar numera pengar att köra det, om jag har fattat det rätt, det är synd det... heter Unirata och är magican Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) mm det e synd :( (att man måste köpa e-games p asså) (men det e inte än :) ) Redigerat 2 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag e ju Magician jag med =) men du kan skaffa 1000 e-games points! och göra så du kan spela 2 månader till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) ok. jag tränar på orc watcher(level 16 nu) Redigerat 2 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.