*MiH*Puma Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 japp! döda typ 10 st så borde du få en... ^_^ vad har du för armour? jag har Silan helmet Silan Pads Mage Gloves Silan Boots och en Robe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) jag har silan armour. jo dödade ungefär 10 och fick 6 st. dödade nys blood don (level 21) Redigerat 3 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 blood don? vad e det för monster :lol: ? vilka har varit i abyss Dungeon? jag har det iaf jag fick 2 st abyss gems :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 blood don möter du där du möter ork prisioner. ett quest (gam of bravery eller nåt sånt) kräver lvl 20-23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jaha dom, hade glömt bort dom! har ju gjort den questen =) nu e jag lvl 29 snaaaart lvl 30!! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 kan man bara vara medlem garatis i en månad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ja jag tror det iaf. kan inte spela på 1 timme eller en halv nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 du kan spela gratis 2 månader ge bara 400 e-games points till Knight online 2 ggr bara! Zelzuke kan du göra en avatar till mig? plz ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) windhoek gjorde den (jag e inte bra på att göra avatarer) du får göra en tävling. hur får man e-games p? jag kan betala hundra p åt dig efter tävlingen om du gör en Redigerat 4 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Den som berättar hur man får 1000 gratis e-games points får 50 poäng av mig ^_^ aya nu e jag nere i abyss dungeon =) det kostar 10 k att teleportera sig dit ner! :lol: Edit: Synd att du spelar på Logos Servern ZelZuke....... :blink: annars skulle vi ju kunna sticka till abyss Dungeon och skaffa fett med abyss gems o sälja dom för 150k st ^_^ Redigerat 4 Juni 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 alltså om jag fattar det rätt så är det gratis en månad och så betala man pengar för att spela det längre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 gör en gubbe på logos 2 då :D senare asså jag e på 59% av nerladdningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.