Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ehh vad mena du .......... sa du det till nån annan eller jag undra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag prata med puma. ja det e gratis i 2 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 nerladdning? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 e hos en annan (måste ladda ner det igen då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hur får man e-game point?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tror det står när man ska starta spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 japp högst upp där nyheterna står! READ THIS!! står det bara att läsa! (om man kan engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 starta spelet så märker man snart vad som står... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det ända dåliga med Knight Online e att man blir Disconected from Server så j*vla ofta ibland! ett period så blir man det hela tiden!! :angry: :( snaaart lvl 31 nu ^_^ på lvl 32 kan jag använda Lightnings sak som flame har FireBall :) då lekar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag spelade inte så mycke idag (var är goblin village!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 hehe.... Teleportera dig till Staden som det står så här om: the biggest city nånting ( kommer inte ihåg namnet) sedan Teleportera dig igen till Kulga Valley ^_^ sedan går du mot en backe som går rätt bra neråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag hitta det nyss :P fick 4 pauldron 4 helmet 4 boots!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.