*MiH*Puma Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vafan! vilken lvl e din warrior? BUgbear e ju f*n svår för mig! och jag e lvl 32 nu! ^_^ snart e jag lvl 33 och då kan jag använda en fet bra Flame magic attack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ok jag e 22 :D tyckte dom var ganska lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 började för en timme sen..är en "dark" mage lvl 8 nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag ge spelen 3 av 5 det var dåligt att man inte kan spela splen hur länge som helst och det tar rätt mycket plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 :lol: inte så mycke 273 mb : :P lvl 23 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jo men då hat jag fel men .....vilken lv ska man var i om man vill döda en giant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) jag döda den i level 5 med warrior annars lvl 7-9 Redigerat 6 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 vadå för giant? Giant Bulcan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 antagligen :D level 24 nu (tränar på dire wolf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 och lvl 32 nu ^_^ jag tränar i Asga med min nya clan eller ett party som jämt e fullt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ok. letar efter bra vapen mitt har bara 40 damage och 54 glacier damage (eller hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag har lite grejjer i "banken" men dom kan ju inte du få ^_^ fel server ju, nån som spelar på Patos server 1 eller 2 som har en Flame staff eller en vanlig staff med Flame damage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.