*MiH*Puma Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nehe! aya, snart lvl 33 bara 96 % mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ok jag har 25 och 5 gavolt wing nu (sen e jag klar med alla q till level 30) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 alla quests till lvl 30? jag e lvl 32 och har gavolt questen kvar men jag har inga andra quester att göra! vilken kan du göra på lvl 30 då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jaha ska man vänta längre en till level 30 innan man får nya !? asså när jag ska skriva in ett namn på en clan så säger han/hon creating a clan is only allowed in breath village (och jag e där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja jag vet inte.. jag e bara med i claner!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ok men vart får man bra xp i level 25? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 bli med i ett party i Asga dom jagar DKs (Death Knights) om ni e ett fullt party får du mycke me lvls snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ok (mitt party dödade 1 dragon tooth efter typ 10 min ~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 vart finns Dragon Tooth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 1 jag e inte människa 2 jag gick bara lite och så hitta vi en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) jag vet..... men vilken "by" ? Asga? Raiba? Edit: hur ser Dragon Tooth ut? har sett själva Itemet som heter så är en skalle.... men det e en drake eller hur? ^_^ Redigerat 8 Juni 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) nej dragon trooth är ett skelet :D vet inte för mig var det breth (skadar 1000 per slag eller mer) Redigerat 8 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.