CiR3 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag tycker att Slipknot äger någon annan som tycker som mej ? = Vilka tycker att Slipknot e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag tycker inte om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag tycker inte om dom so do I... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 villka är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 tycker dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) Bra äntligen en med bra musik smak :D OBS. För er som undrar så är det än av medlemarna i slipknot jag har som avatar ;) Redigerat 6 Maj 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vilket land kommer dom ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 borde väl va usa tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 "F**k the world" eller vad den heter e den enda jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 den är bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 dom är sega, skrik musik number 1, måste värkligen lyssan på varje ord för att fatta vad som "sjunger" om, fast det går inte det, eftersom dom har sådan kass röst så man klarar inte av mer än 1 minut att vara i det rum som dom spelas i... one word, skit musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag tycker inte om dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.