Gäst Frooz Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 sällan att jag ändrar mig min mamma sa för något år sen - köp dreamcast jag sa -jag avaktar sen när jag var 10 köppte jag gamecube :) gjorde jag en bra afär?
XabeR Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 jaaa dreamcast är gammalt men det är andå bra med roliga spel men det är bara det att det är så gammalt och det görs inte spel till det längre
Ozoon Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 jaha? fråga en fråga, få ett svar, nedvärdera svaret. jag skulle hellre köt ett DC eftersom jag hatar GC
blade_alle Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 Vad är det med att han inte gillar GC och varför ozoon gillar du inte det?
Ozoon Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 jag tycker spelen är värdelösa, handkontrollen är obekväm den är för liten för min smak och den är inte snygg. DC däremot är snygg, har härliga kontroller, många superba spel och var före sin tid. jag tyckte du gjorde en dundermiss i att inte köpa DC men men, du verkar ju ha bestämt dig.
Ozoon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Skrivet 20 Maj 2004 du kan ju inte ens stava till det... nej, GC:s handkontroller kanske funkar till vissa spel. men DC:s funkar till allt!
Rekommendera inlägg