*REX* Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 :blink: Kan man kopiera på Ruby och Shappire?I såna fall hur. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vet inte! har testat det gammla sättet men det funkade inte. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 man kan men vet inte hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Vad synd.Kan ni några andra fusk? Redigerat 8 Maj 2004 av Darth_Vader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 kanske det går men inte lärt mig vänta ska kolla på cheatplanet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 de dåliga med alla fusk-hemsidor e att det e mer tips än fusk och jag har kollat alla hemsidor jag kan men det finns inga bra fusk som fungerar (dom flesta fungerar inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Tips är bättre tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ja men nästan alla ska man ha klarat pokemon ligan och det har inte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) Kan alla sluta av att fråga "finns det några fusk så man slipper träna" osv. Det är speltillverkarna som sätter dit fusken och jag tror inte att Game Freak har satt nåt till R/B/G/Y/S/G/C/R/S/FR/LG! I Gold och Silver var kloningen ett fel i spelet (inte konstigt att när man klonar så försvinner pokémon) som rättats till i senare versioner! Redigerat 9 Maj 2004 av Evolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Och därför går det ej att klona på R/S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Vad bra,då vet jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg