blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Viste det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag försökte klona i dag men mitt save game raderades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 vad synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 :blink: Kan man kopiera på Ruby och Shappire?I såna fall hur. :blink: Va, vad menar du? Vadå "kopiera"? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ens Pokemon brukar i allmänhet inte försvinna när man klonar. Men Evulotion har rätt i att det e en bugg i Gold/Silver... Annars finns det inga "fusk" till Pokemon. Bara s.k "buggar" lr "glitchar". Te.x i Röd/Blå kunde man möta super pokemonen Missingno. (Lugia) Det var också en bugg. På Pokemon Gul var de flesta buggar rättade av Game Freak. Men sen kom buggen som gjorde att man kunde klona i Pokemon Guld/Silver. Som sedan rättades till i Crystal. (Där kan man klona en gång typ. Sedan försvinner Save Game...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Åhå, ni menade klona. Klona Pokémon är rätt så OK, tycker jag, iaf var det OK innan mitt spel började hacka :huh: //Pokémon_älskaren Till Joe Cool: Lugia? Lugia kan man väl inte se i R/B? Det låter ju urknäppt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) så synd för dig(pokemon). Men finns den andra fusk? Redigerat 15 Maj 2004 av Ka_Sin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Åhå, ni menade klona. Klona Pokémon är rätt så OK, tycker jag, iaf var det OK innan mitt spel började hacka :huh: //Pokémon_älskaren Till Joe Cool: Lugia? Lugia kan man väl inte se i R/B? Det låter ju urknäppt :blink: ghan menar på Röd/Blå/Gul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg