dunderwalle Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vad har ni för spel till GC :?: Och vilken färg har ni på dt :!: JAG HAR: Färg: Svart (lätt snyggast) Spel: SMS :lol: MP :mrgreen: RC :) LM :| Tillbehör: 1 extra kontroll (svart) 1 minneskort 59 block Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 de finns redan en sån här tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 De finns väll många sånna här tråder men ändå. Super smash bros melee Luigi's mansion Spider-Man Pikmin Sonic adventure 2 battle Super mario sunshine Starfox adventures Mario party4 007 nightfire Sagan om de två tornen Metroid prime Phantasy star online Godzilla destroy all monsters melee Wario world Need for speed:hot pursiut 2 Minority report Doshin the giant Zelda the windwaker och bonusskivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Färg: Svart Spel: Resident Evil Resident Evil Zero Eternal Darkness Spider-Man: The Movie Splinter-Cell Rocky Godzilla destroy all monsters melee Sagan om Ringen: De två tornen SSBM Super Mario Sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag har en svart konsol. SMS SSBM SFA BG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 den lila färgen e väll orginal färgen va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja d e den jag har svart färg mp TWW ssbm och sen ska jag köpa mario kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 själv har ja: Färg:lila Spel: MP SFA virtua striker 3 SMS SSBM ST:RG TWW SCII MP4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 jag har gamecube:svart spel: melee timesplitters wario world (kan ej så mycke om det) soul caliber2 need for spedd2 förhandsbokat: sonic heros mario kart double dash tillbehör: två rattar och 3 hankontroler och ett 59 bloks minneskort ochh en gameboyplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag har en svart konsol. SMS SSBM SFA BG Jag har 1 minneskort och 5 handkontroller också! Jag glönde bort. Jag ska snart åka till borlänge för att köpa Mariokart Doubledash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Färg på konsol:Lila Hand kontroller:2 Lila och en svart turbo dosa. Spel: Super monkey ball Star fox adventure The legend of zelda wind waker Pikmin Super mario sunshine Luigi´s mansion Snart kanske jag får: Super monkey ball 2 och Pokemon colloseum Ps.har ett japanskt gamecube för jag kommer från japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 [Lägg Ner]!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg