Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja, egentligen så borde det faktiskt det. Men rykterna sa att det skulle vara Roy och Marth´s bana... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 konstigt det finns ju ett zelda tempel som hetter så :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 konstigt det finns ju ett zelda tempel som hetter så :huh: Oj, gör det verkligen det? Det visste jag inte. Men jag tycker att Temple ska vara Link´s bana också. Han passar in där, tycker jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 temple är ju links bana! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag misstänkte väl det. Det är Zelda´s bana också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag tycker Great bay skulle vara Links bana. Och temple skulle vara Zeldas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag tycker Great bay skulle vara Links bana. Och temple skulle vara Zeldas Jag tycker att Great Bay passar mer in på Young Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg