Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Jag är där Deku kungen är jag har lärt mig sången av apan men nu doppar dom Apan i en Gryta vad ska jag göra??
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Utanför huset där kungen är finns det en blomma... Hoppa i den och gå in i utgången som finns där... Sen ska du hoppa på massa svamper och sånt... Sen kommer du fram till vattenfallet och där finns det en staty som du får en sång utav som gör att man kan warpa sig till olika platser... När du har fått den så ska du hoppa över till andra sidan och gå in i en ingång där... Och därinne på andra sidan så ska du spela den sången som du fick av apan... Och då kommer första templet upp ur vattnet...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Utanför huset där kungen är finns det en blomma... Hoppa i den och gå in i utgången som finns där... Sen ska du hoppa på massa svamper och sånt... Sen kommer du fram till vattenfallet och där finns det en staty som du får en sång utav som gör att man kan warpa sig till olika platser... När du har fått den så ska du hoppa över till andra sidan och gå in i en ingång där... Och därinne på andra sidan så ska du spela den sången som du fick av apan... Och då kommer första templet upp ur vattnet... Ja nu minns jag
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 går det att sälja dekuprinsessan till couriosy shop?
Rekommendera inlägg