K.K. Slayer Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Du som inte vill va god och rädda världen i sonic spelen,utan mer föredrar dark. Du,bli me i Onda Sonic-klubben. ja behöver en andraledare. den som först skriver här blir andraledare. Krav:du måste ha ett sonicspel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Jag har från McDonalds! Får man bli medlem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 de räknas inte. du ska ha ett riktigt sonicspel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) Men kan jag bli medlem ändå? Vad är sonic på? TV spel eller? Redigerat 6 Maj 2004 av DanneStorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ja de e ett tv-spel HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ja de e ett tv-spel HJÄLP! varför skrev du hjälp :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag har Sonic spel... Ett har jag lånat och ett har jag till Mega-Sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har Ca 10 Sonic Spel och Shadow är min favvo. Får jag va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 knuckles e andra ledare. cocos och 0013 e medlemar. sniff,ja vet inte om du vill bli medlem.skriv gärna om du vill lr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Gissa om jag vill vara med. Jag gillar både Dark och Hero i Sonic. Och jag har också runt 10 Sonic-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag vill va med jag har många spel till megadrive och dark är ju bäst i dom nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Ledare:Sonic.(jag) Andraledare:Knuckles Medlemar:Cocos,0013,DeBug Fuzzie och XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.