dunder_johan Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 (redigerat) Vet nån om GTA någon gång kommer till Game Cube. JAg hoppas ni vet detta för då blir jag jätte glad för det vill jag verkligen ha. Redigerat 19 Maj 2004 av dunder_johan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Det heter game cube.. och nej GTA kommer inte till gc... men true crime finns ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jo de har snackat om att under kanske slutet av 2004 i början av 2005 ungefär kanske de ska prova att göra GTA :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Det heter game cube.. och nej GTA kommer inte till gc... men true crime finns ju håller med Omega!det ska inte komma till gc, bara till xbox och ps2 har det kommit ut till!finns mycke bättre spel till xbox och ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg