puma12 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Vart får man lax och sea incedens eller vad de hette????????????????? Snälla svara!!!! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Då måste jag starta om. :( Och jag som vill uppgradera sedra!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Då måste jag starta om. :( Och jag som vill uppgradera sedra!!!! <_< För att uppgradera Seadra behövs en Dragon Scale, INTE Deepseascale eller Deepseatooth. Om jag snackar om nåt helt annat så PM:a mig så hjälper jag dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har testat med Dragonscale men det funka inte. och jag har redan varigt i skepet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Såhär är det. Lax och Sea incense får man inuti Mt. Pyre. Gå högst upp och börja gå ner i hålen. På vägen hittar man dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 vad ska man göra med dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 en pokemon måste ha lax insence för att kunna få wyanut. "nedgraderingen" av wobbuffet.man måste lämna in wobbuffet och någon annan på dagis. man hittar dem i mt.pyre som ligger i vattnet lite sydväst om lilycove city. sea insence används för att få azurill på samma sätt fast med marill eller azumarill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg