Gäst PoisoN Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 :huh: Var ifrån ladar man ner Direct connect++? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 www.directconnect.com eller www.dc++.com tror jag fasst man måste ha typ 100 brända filmer eller spel för att kunna ladda ner från folk så ladda inte ner det om du inte har massa filmer och spel BRÄNDA!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 På habbohotel.se finns det nog en länk till det men jag kan inte länken utan till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har direct connect och ´fast det är synd att det nästan inte finns nå spel där mest musik och filmer :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg